История Успеха

Dienstag, 12. Februar 2013

Najavljujem Baby Boom! Krenilo?

Evo javljam cijeloj Hrvatskoj javnosti 24 sata unaprijed. Sutra oko 12:00 obecana mi je objava ja jednoj FB stranici. Nesto slicno kao zadnji put.
Ovaj put vjerovatno NE kao zadnji put, gdje se prikljucilo oko 300+ igraca.

U pregovorima sam sa jos nekoliko FB stranica, ali izgleda od njih nista.
Obavjesten je prez, dmod i mentori.
Mentorima ce trebati pomoci ako krene. Tko ima volje neka se ovdje prijavi:
http://www.erepublik.com/en/main/warn/aHR0cDovL3Rpbnl1cmwuY29tL2FyYzkzZTg=

Nadam se da ce uspjeti, dobio sam obecanje da ce sutra oko 12:00 krenit objava, nadam se da se necu morat posut pepelom.
Nadam se da cete se svi ukljucit da ovo obavimo kako treba.

MALO O PROSLOM BB!
Nadam se da ovaj put necete bit hijene, to se posebno odnosi na stranke.
Nekolicina me prozvala boterom, za njih evo jedna slikica.
u trenutku pisanja clanka dogadja mi se ovo:

IZGLEDA DA JE PUSTENO 24 SATA UNAPRIJED SA KOJE STRANICE JOS NEZNAM!

AJMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

VIDIM BOLI VAS KUA, INACE BI PODJELILI OBJAVU!
imate posla

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRGDkI1pMqm4JcY0ffJHaqFWKyhvUTJAWz30JbTVqGKX5d44YJ2

kliknite na SLIKU

I Stisnite SHARE ILI PODJELI!

EVO I BOYSI PREKO GUGIJA KRENILI
bacena reklama i ovdje http://www.erepublik.com/en/main/warn/aHR0cDovL3d3dy5mYWNlYm9vay5jb20vcGFnZXMvTGp1YmF2dmplcmFEaW5hbW8tWmFncmViLzIxMjMwMzQwODgwNTQ0Nw==

FALA qur


View the original article here

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen